Na javnoj raspravi o planu novog mosta u produžetku Bulevara Evrope, Javno preduzeće "Urbanizam" predložilo je da se ne prihvati većina primedbi koje su podneli građani i udruženja.
Most je trebalo da se planira malo nize, npr negde izmedju Veternika i Futoga. Tako bi bilo blize ovima iz Futoga i Begeca npr kao i ovima sa Sremske strane, Beocina npr a opet bi se moglo i iz NS ici da se ne guzvaju ljudi nedeljom popodne na mostu Slobode kao.i obicno.
Most treba, to je bar svima jasno kao i sto treba da se izmesti teretni saobracaj sa Detelinare i NN.
“..- nece garaze sa zelenilom na krovu na Limanu ili Naselju ali se bune sto nema mesta za parkiranje...”
Hajde ne lupetaj!
- Zašto Grad ne otkupi placeve od vlasnika kuća i na tim mestima ne napravi javne parkinge?
- Zašto mora da svu zemlju u svome vlasništvu proda i dozvoli investitorima izgradnju zgrada sa premalim ili nikakvim javnim parkinzima (Galens i najnovija skalamerija kod okretnice na Bul. Evropa)?!?!?
Most najviše smeta lopovima na Kameničkoj adi koji nam je kradu svaki dan sve više. Otimaju obalu koju ograđuju i seku šumu kako bi bilo mesta za njihove kuće. Most im smeta jer će im zakljanjati pogled na sremsku stranu a i oni će biti lakše otkriveni. Što ih je više, to je i njihova borba za ""zaštitu"" Kameničke ade i Šodroša sve veća. Broj "udruženja" koji se time bave je sve veći, a niko od njih ne govori glasno i jasno o tom problemu nego se on kao pebacuje na neki most koji nam je svima potreban. Klasično mazanje očiju. Novosadjani, umijte se i progledajte!!!!!
Vi botovi još furate tu degensku priču o nekakvim čarobnim garažama sa zelenilom na krovu? Inače parkinga kod nas u kvartu koliko hoćeš i godinu dana pošto smo vas od*ebali s tim budalaštinama.
Sankt Petersburg ima preko 600 mostova i svi se dive tom gradu koji je zaista prelep - koliko je tu unisteno prirode i unisteno zivotne sredine majko moja
Novi Sad je postao cudan grad
- nece garaze sa zelenilom na krovu na Limanu ili Naselju ali se bune sto nema mesta za parkiranje
- smetaju im saobracajne guzve ali ne zele da rasterere saobracaj
- Svi u svetu se trude da premoste neku reku, ali ne i Novosadjani, njima je "zastita zivotne sredine" prioritet
Da je pravde i boga taj vijadukt bi pocinjao jos od rumenackog kruznog toka, da se saobracaj koji tranzitira ne mesa sa gradskim saobracajem.
Ljudi, moramo da naucimo da ne moze jedan grad ove velicine da NEMA tranzitne puteve!
E sad, nemojte da skacete na vijadukt kako ide "pored zgrada", skacite na urbaniste koji su dozvolili da se zgrade na Bul.Evrope zidaju uz vijadukt a SVI SU ZNALI kuda ce on da prodje!!!
Javni prevoz u gradu je OČAJAN. Trideset godina očajan, neefikasan, prljav i nepouzdan. Krenite odatle, ne od mosta i parkinga. Svuda gde ljudi dobro žive, na posao i u grad idu biciklom ili prevozom. Most neće rešiti saobraćaj sa sremske strane. Podići bi mogao cenu novih kvadrata, i uništiti Ribarac i kej. Nisu to samo "ptice", prošetajte oko 7 kejom do mornarice - izbrojte koliko tamo ima ljudi. Što su ti ljudi manje važni od klijentelističkog kvadrata?
Poslali su samo Jednog coveka da brani plan novog mosta, a gde su gradonacelnik, clan Gradskog veca, direktor JP Urbanizam, nacelnik Uprave za urbanizam.... Kada je vrica stolica u pitanju, mudonja nema!
Okej, hajde bez predrasuda:
- ovaj most znači samo stanovnicima Kamenice, da se ista rastereti saobraćaja (naravno, ne mislim da je to loša stvar, naprotiv).
- ukoliko se ne nastavi na neku "rupu" kroz Frušku goru ka Rumi, biće samo još jedan put za nigde, kao i most Slobode
- iz gorenavedenog proizilazi da je most Futog-Beočin daleko potrebniji i veći prioritet (ovaj je "luksuz")
- ukoliko se posledično dozvoli teretni saobraćaj istim, treba organizovati proteste sa blokadama saobraćajnica. Od pola Telepa, Adamovićeog, Limana napraviti Partizansku ulicu...neće da može
Meni je ovo super zanimljivo. Kad se kupuje stan svi trce u centar, na asfalt... Kad kupe onda se sete prirode i zelenila. Odlucite se. Ako ste za prirodu dodjite kod nas u ruralnije krajeve. Stvarno je lepo... A i nema mostova koji vam toliko smetaju. :)
Vidim da su botovi bas glupi ali bas ekstremno glupi. Nisu u stanju da skontaju da vec poznamo kako ko komentarise i oni misle da ce kradjom necijeg nadimka nesto promeniti. / su ukrali nadimak. Botovi bas ste glupi.
Hmm, trazi se most izmedju Beocina i Futoga ili Nestina i Palanke i sta dobijemo? Preusmerenje saobracaja na Frusku Goru i jos veci zastoj na mostu Slobode. Ako ovi "zastitnici" govore o zastiti zivotne sredine zasto ne spominju izduvne gasove duz Rakovca, Ledinaca, Kamenice buduci da je jako opterecenje saobracaja iz tog pravca. Primedba u vidu, jao ne mislite na ptice, pa ne pravi se farma vetrogeneratora vec most.
Svi napadaju, a niko ne nudi resenje. Novom Sadu treba mostova, odnosno svakom gradu treba mostova, jer rasterecen saobracaj, brze se prelazi sa jedne strane reke na drugu, manje "zagadjenja" se ostavlja u gradu i slicno.
Ako posmatramo Novi Sad, on se kao takav razvija prema Telepu i Veterniku i razvijace se. Uzmimo samo trenutnu situaciju i da cak ne mora da se razvija dalje. Osoba X iz Veternika da bi presla na drugu strane obale, tj Kamenicu, treba da prodje i Veternik i Telep i Limane i most Slobode, dok bi novim mostom pomerenim X kilometara uzvodno ostavila daleko manje "zagadjenja", manje guzve u saobracaju i slicno, i brze presla na drugu strane obale.
Jos jedan most na Dunavu TREBA i to ne treba da bude predmet rasprave, samo je pitanje gde ako predlozena lokacija nije prihvatljiva. Mislim da je zivot gradjana vazniji, jer bice i ptica i svega, samo nas nece ;)
Da se nije izašlo s ovim mostom ne bih znao koliko je u ovom gradu experata za urbanizam, saobraćaj, mostogradnju, hidrogradnju, vodoprivredu, ekologiju i geologiju. Kakav skup budala, mila majko.
Bagro jedna. Zbog sake vas tu sa limana treba da urade sta? Da ne prave most? Eh sto nisam dosao na tu raspravu da vam objasnim neke stvari. Bila bi dopunska rasprava ispred spensa.
Meni nije jasno. Ako se pravi vijadukt, to bi onda moralo saobraćaj da rastereti. A to je za nas neophodno. Most sam po sebi, koji je i od ko zna kad svakako planiran, bi rasteretio Kamenički most i ostatak grada. Pogotovo je sad tokom korone primetno gušći saobraćaj, a grad konstantno raste.
A još sa tim vijaduktom mi se čini da bi pristup gradu iz pravca Telepa bio kud i kamo lakši.
Drugo, koliko li je zaista veće zagađenje ako se dozvoli veća brzina. Možda bi bilo i manje: jer se u jedinici vremena slična količina izduvnih gasova ispušta iz svakog vozila, a svako od tih vozila bi duplo brže izašlo iz grada nego što bi da stoje semafori. Sa semaforom bi kao bilo bolje sa izduvnim gasovima uz stane-kreni na svakom semaforu...
Skoro sve ovi na vlasti zabrljaju, ali mi se čini ovo sad kao dobra stvar. Možda je veći problem to što je moguće da oni nama sad obećaju jedno, a posle kad most krene da niče vidimo nešto sasvim drugo... Ali valjda će biti OK. :)
Ova Milica Zličić se tačno zna ko je, ona je uključena u ovo bezumlje zajedno sa direktorom i još jednom osobom koja je bosanska veza. Botuje kao Evica Šmit.
Setite se da Futog i Begeč imaju samo skelu u 21.veku da pređu na drugu stranu obale.
Isto važi i za celu opštinu Beočin.
Nemam ništa protiv ovog mosta, ali zašto prvo ne napravite tamo gde je urgentnije?
Saberite se i izračunajte koliko ljudi živi van centra grada bliže Dunavu i naporavite most gde treba... Most koji bi povezao Begeč i Futog sa opštinom Beočin treba da bude od nacionalnog značaja jer bi se efektnije valorizovali turistički i privredni kapaciteti. Pritom tuda ide i Eurovelo biciklistička tura od Severnog do Crnog mora.
Spaja dve opštine, a šire povezuje saobraćajni krvotok ka Bosni, Hrvatskoj itd.
Mislite u širinu...
Malo su preterali sa duzinom vijadukta. Realno da ga skrate za pola mozda jos malo pa bi to imalo smisla.
Novom Sadu su potrebni novi mostovi. Ovaj most svakako nije resenje za teretnu obilazicu oko NS-a.
Ovim mostom bi trebalo da se poboljsa veza sa sremskom stranom i da se ubrza razvoj sremske straene.
Svakako bi trebalo razmisljati o jos jednom mostu uzvodno kao delu teretne obilaznice oko Novog Sada ali tek kasnije kad se zavrsi most ispod rafinerije.
Ne treba nam ni most ni biciklisticka staza do Beograda, već obilaznica od Bačke Palanke do auto puta, koja bi preusmerila saobraćaj iza Futoga, Veternika te samim tim i iz Novog Sada i zaista rasteretila ceo grad.
Popraviti ulice i bulevare po gradu koje su u očajnom stanju, zabraniti saobraćaj šleperima i teškim kamionima svuda sem industrijske zone.
Skerličeva ulica kao i mnoge druge izgledaju kao da su bile pod minobacačkom vatrom, a ovamo pravite neke nove mostove i biciklističke staze do Beograda!
Ovi što se protive mostu, koji spaja ljude i rasterećuje saobraćaj, bolje nek se preseli i neku pećinu pa nek tamo uzivaj u prirodi. TOLIKO. Inače, nisam bot.
JP Urbanizam je leglo korupcije i privrednog kriminala Novog Sada!!!!
Radnike kao njihovu blizu i dalju rodbinu sa imovinom treba prekontrolisati, ima tu materijala za sudstvo.
Treba prenositi ovakve sednice što češće i što vernije, kako bi građanstvo konačno shvatilo da te ad hoc inicijative nisu nikakav deo rešenja problema, već problem.
"Zašto su vaše procene automobila važnije od ptica", pitali su građani. Ahaha...da srusimo mi lepo katedralu i gradsku kuću i napravimo park ...da lepo pticama omogućimo normalan život. Dakle ne verujem sta sam procitao.
U saobraćaju haos, koljemo se za parking mesto, a ovi tzv aktivisti bore se protiv garaža i mostova. Zaista više nema zdravog razuma. Pa hajde da zaustavimo histeriju sa izgradnjom sve većih zgradurina, a ne protiv rešenja problema!
O dotičnom Jevđeniću ništa lepo ne mogu reći. Znam da je pravio neke smart planove za gsp i pritom se vodio usko stranačkomi kumovskom linijom, a ne stručnom. Katastrofa lik
Uopšte nije bilo prepirke, samo su pojedini predstavnici GG pravili buku...
Takvi su potpuno nesposobni da ČUJU drugoga, a kamoli da pokušaju da shvate nečije argumente.
To je moj utisak o svemu...
Novi most se pravi ne zbog zagusenja mosta slobode nego zbog uskog grla koji je put kroz Sr.Kamenicu i koji se nemoze proširiti.
Svako ko putuje sa sremske strane zna kolike se kolone stvaraju u spicevima gde se čeka po 15 minuta na prolaz kroz kamenicu. I ta gužva će biti sve gora jel sve više ljudi živi sa sremske strane svakim danom.
Da saopstim botove da ste saobracajni kolaps vi napravili doseljavanjem u kokosinjce. Vasi zemljaci su ih zidali, pravili Novi Sad jedan na drugi umesto u sirinu.
Ko ne prelazi sa novosadske na sremsku stranu dva puta dnevno, u špicu, ne zna koliko su Most slobode, ul. Narodnog fronta, bul. Cara Lazara i svi pravci prema Limanu i N.naselju zakrčeni. Zagadjenje vazduha u nepreglednim kolonama je katastrofalno. Most je neophodan!
Kamioni i svakako već prelaze i preko Slobode, dobiju dozvolu i furaju!
Veliki sam zaštitnik prirode ali je puno toga već otišlo u nepovrat i od dva zla treba birati manje.
Zastitas prirode:
Drvece najnizeg kvaliteta, komarci, zabe i psi lutalice.
Napravite most. Manite se vijadukta ako mislite da ce most uraditi to sto kazete - rasteretiti Most Slobode, koji nema vijadukt i kritican je 5 dana u godini, oko prvog Maja. Za komarce i zabe bas me briga. Ptice? Stas Leteci pacovi 1 i 2? Ma daaj.
Представник урбанизма, довољно речено. О њиховој стручности не треба трошити речи како и о подложности на муљачине око планова, мито и корупцију на највишем нивоу. Па то је институција која је директно одговорна за формирање см(а)рт града оваквог какав је данас, где га већина грађана доживљава као прави пакао на земљи.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Prepirka građana i aktivista sa predstavnikom Urbanizma oko novog mosta na Bulevaru Evrope
Autor: Dragana Prica Kovačević - dragana@021.rs
Novi Sad
•15.04.2021.
•13:46 > 14:16
Komentari 55
Ns
Most treba, to je bar svima jasno kao i sto treba da se izmesti teretni saobracaj sa Detelinare i NN.
Limanac
Hajde ne lupetaj!
- Zašto Grad ne otkupi placeve od vlasnika kuća i na tim mestima ne napravi javne parkinge?
- Zašto mora da svu zemlju u svome vlasništvu proda i dozvoli investitorima izgradnju zgrada sa premalim ili nikakvim javnim parkinzima (Galens i najnovija skalamerija kod okretnice na Bul. Evropa)?!?!?
Živeti slobodno
Ekolog
Mastodont
Vi botovi još furate tu degensku priču o nekakvim čarobnim garažama sa zelenilom na krovu? Inače parkinga kod nas u kvartu koliko hoćeš i godinu dana pošto smo vas od*ebali s tim budalaštinama.
maki
satelit
- nece garaze sa zelenilom na krovu na Limanu ili Naselju ali se bune sto nema mesta za parkiranje
- smetaju im saobracajne guzve ali ne zele da rasterere saobracaj
- Svi u svetu se trude da premoste neku reku, ali ne i Novosadjani, njima je "zastita zivotne sredine" prioritet
Da je pravde i boga
Ljudi, moramo da naucimo da ne moze jedan grad ove velicine da NEMA tranzitne puteve!
E sad, nemojte da skacete na vijadukt kako ide "pored zgrada", skacite na urbaniste koji su dozvolili da se zgrade na Bul.Evrope zidaju uz vijadukt a SVI SU ZNALI kuda ce on da prodje!!!
B
Hana
Dukicka
Nemanja
- ovaj most znači samo stanovnicima Kamenice, da se ista rastereti saobraćaja (naravno, ne mislim da je to loša stvar, naprotiv).
- ukoliko se ne nastavi na neku "rupu" kroz Frušku goru ka Rumi, biće samo još jedan put za nigde, kao i most Slobode
- iz gorenavedenog proizilazi da je most Futog-Beočin daleko potrebniji i veći prioritet (ovaj je "luksuz")
- ukoliko se posledično dozvoli teretni saobraćaj istim, treba organizovati proteste sa blokadama saobraćajnica. Od pola Telepa, Adamovićeog, Limana napraviti Partizansku ulicu...neće da može
Janko
Djomla
Miloje
Zvalava zvona zvone
Prirodnjak
Pticica
Nemate pojma koliko dugo tragam za idealnom picicom
A bez mostova se ipak moze,bez picice nikako
G pen
2012
Vaske
Zdrava logika
Ako posmatramo Novi Sad, on se kao takav razvija prema Telepu i Veterniku i razvijace se. Uzmimo samo trenutnu situaciju i da cak ne mora da se razvija dalje. Osoba X iz Veternika da bi presla na drugu strane obale, tj Kamenicu, treba da prodje i Veternik i Telep i Limane i most Slobode, dok bi novim mostom pomerenim X kilometara uzvodno ostavila daleko manje "zagadjenja", manje guzve u saobracaju i slicno, i brze presla na drugu strane obale.
Jos jedan most na Dunavu TREBA i to ne treba da bude predmet rasprave, samo je pitanje gde ako predlozena lokacija nije prihvatljiva. Mislim da je zivot gradjana vazniji, jer bice i ptica i svega, samo nas nece ;)
Nana
PP
Branislav
/
Bob Rock
A još sa tim vijaduktom mi se čini da bi pristup gradu iz pravca Telepa bio kud i kamo lakši.
Drugo, koliko li je zaista veće zagađenje ako se dozvoli veća brzina. Možda bi bilo i manje: jer se u jedinici vremena slična količina izduvnih gasova ispušta iz svakog vozila, a svako od tih vozila bi duplo brže izašlo iz grada nego što bi da stoje semafori. Sa semaforom bi kao bilo bolje sa izduvnim gasovima uz stane-kreni na svakom semaforu...
Skoro sve ovi na vlasti zabrljaju, ali mi se čini ovo sad kao dobra stvar. Možda je veći problem to što je moguće da oni nama sad obećaju jedno, a posle kad most krene da niče vidimo nešto sasvim drugo... Ali valjda će biti OK. :)
/
kakav li je to limanac kojem treba most pod nosom
Urbanista
Vrbaški
Teodora
www
Isto važi i za celu opštinu Beočin.
Nemam ništa protiv ovog mosta, ali zašto prvo ne napravite tamo gde je urgentnije?
Saberite se i izračunajte koliko ljudi živi van centra grada bliže Dunavu i naporavite most gde treba... Most koji bi povezao Begeč i Futog sa opštinom Beočin treba da bude od nacionalnog značaja jer bi se efektnije valorizovali turistički i privredni kapaciteti. Pritom tuda ide i Eurovelo biciklistička tura od Severnog do Crnog mora.
Spaja dve opštine, a šire povezuje saobraćajni krvotok ka Bosni, Hrvatskoj itd.
Mislite u širinu...
ns posmatrac
Novom Sadu su potrebni novi mostovi. Ovaj most svakako nije resenje za teretnu obilazicu oko NS-a.
Ovim mostom bi trebalo da se poboljsa veza sa sremskom stranom i da se ubrza razvoj sremske straene.
Svakako bi trebalo razmisljati o jos jednom mostu uzvodno kao delu teretne obilaznice oko Novog Sada ali tek kasnije kad se zavrsi most ispod rafinerije.
realno
Popraviti ulice i bulevare po gradu koje su u očajnom stanju, zabraniti saobraćaj šleperima i teškim kamionima svuda sem industrijske zone.
Skerličeva ulica kao i mnoge druge izgledaju kao da su bile pod minobacačkom vatrom, a ovamo pravite neke nove mostove i biciklističke staze do Beograda!
Limanac
Rema
Radnike kao njihovu blizu i dalju rodbinu sa imovinom treba prekontrolisati, ima tu materijala za sudstvo.
V
Njegos
Гари
Logi
Leša
/
Janko
Normalan
Takvi su potpuno nesposobni da ČUJU drugoga, a kamoli da pokušaju da shvate nečije argumente.
To je moj utisak o svemu...
Coa
Svako ko putuje sa sremske strane zna kolike se kolone stvaraju u spicevima gde se čeka po 15 minuta na prolaz kroz kamenicu. I ta gužva će biti sve gora jel sve više ljudi živi sa sremske strane svakim danom.
Onako
G pen
Dark Veber
Srem
Kamioni i svakako već prelaze i preko Slobode, dobiju dozvolu i furaju!
Veliki sam zaštitnik prirode ali je puno toga već otišlo u nepovrat i od dva zla treba birati manje.
gradjaninX
Drvece najnizeg kvaliteta, komarci, zabe i psi lutalice.
Napravite most. Manite se vijadukta ako mislite da ce most uraditi to sto kazete - rasteretiti Most Slobode, koji nema vijadukt i kritican je 5 dana u godini, oko prvog Maja. Za komarce i zabe bas me briga. Ptice? Stas Leteci pacovi 1 i 2? Ma daaj.
Симеон
Milica Zličić
Vlad
Mile
Ee
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H